Zaujalo nás... žvýkačky s příběhem CharityMints

06.06.2012 16:05

Originální designové žvýkačky, které spotřebitele nenudí standardní grafikou a nabízí originální zábavu a pocit, že přispěli na něco dobrého. 

 

Chcete podpořit českou firmu s kvalitním produktem a dobrou myšlenkou? Produkty značky CharityMints sice dělají byznys, ale nikoli samoúčelně. Jejich koupi provází dobrý pocit, že pomáháte lidem, pro které jsou vzácností věci, jež ostatním mohou přijít zcela samozřejmé. Společnost z prodeje (10 % z celkového obratu všech produktů) podporuje činnost prozatím devíti neziskových organizací.

 

Kampaň začala na podzim roku 2011 pilotní edicí mentolových bonbonů, v březnu letošního roku uvádí tyto designové žvýkačky s cílem být na trhu pořádně vidět, a je třeba uznat, že se jim to vizuálně a originalitou nápadu daří.

 

 

Trh je zahlcen produkty. Reklamní průmysl má sofistikované nástroje, jak atraktivně potisknout obal produktu, jak na jeho existenci upozornit a přesvědčit spotřebitele o jeho potřebnosti. Což pochopitelně, jak CharityMints uvádí, zapadá do jejich záměru, a sice chovat se tržně, společensky odpovědně a přitom se dobře bavit. 

Pro potisk obalů CharitiMints využívá mladých výtvarníků. Nabízí jim možnost poslat na obalech žvýkaček zákazníkům vzkaz – o tom, jak vidí společenské dění, co je pro ně důležité nebo je prostě pobavit.

 

Zdroj a více informací: CharityMints, 2012

 

 

https://cs-cz.facebook.com/pages/Spole%C4%8Densk%C3%A1-odpov%C4%9Bdnost-firem-CSR/117111438676

https://www.spolecenskaodpovednostfirem.cz/ https://www.spolecenskaodpovednost.cz/