Jak se rodila síť kaváren Mamacoffee

25.03.2011 21:54

Narazit v pražských podnicích na dobrou kávu už teď nemusí být zas až takový problém. Daniel Kolský se před třemi lety společně se svou ženou Martou rozhodl doplnit čím dál lepší nabídku něčím úplně novým. Ve svých podnicích dnes podává výhradně kávu, kterou dováží z Afriky či Jižní Ameriky pod proslulým certifikátem Fair Trade. A ostře sledované zboží od chudých pěstitelů se díky prvotřídní kvalitě a široké škále chutí a pronikavých vůní stalo mezi pražskými kavárenskými hosty natolik populárním, že se značka Mamacoffee do dnešních dnů rozrostla do úctyhodné sítě: desetimilionový roční obrat, čtyři pobočky, dvě partnerské kavárny a dodávky kávy do desítek dalších podniků.

 

Celý článek na respekt.ihned.cz.

https://cs-cz.facebook.com/pages/Spole%C4%8Densk%C3%A1-odpov%C4%9Bdnost-firem-CSR/117111438676

https://www.spolecenskaodpovednostfirem.cz/ https://www.spolecenskaodpovednost.cz/